11.3.13

Sådär. Dagens plugg är bortgjort och jag ligger långt före schemat vilket känns skönt. På onsdag är jag nämligen bortbjuden och då slipper jag ha dåligt samvete för att jag inte pluggar på kvällen.
 
Har precis fått i mig middag. Maten har gått bra de här senaste dagarna och jag kommer upp i åtminstone fem mål om dagen. Idag blev middagen samma som lunchen och den smakade sjuuuuukt gott efter den fått stå och vila i kylen ett par timmar. Bara kvällsmålet kvar nu som ska intas 21.30. 
 
Har ju som sagt börjat med ny rutin på vardagarna och det innebär att alla sociala medier ska stängas av 21.30. Ska försöka sova vid 22.00 och sedan upp klockan 8.00 på mornarna. 
Det känns som döden att kliva upp klockan 8 när jag är van att ligga och sova hur länge som helst. Men det är nyttigt och framför allt nu när jag pluggar. Dessutom kommer maten med bättre.
 
Imorgon ska jag försöka tvinga med Linda på gymmet. Ben som gäller!
 
 
 
 
 
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback