11.3.13

 
Frukosten idag blir bara detta. Är inte hungrig för fem öre. Kanske beror det på att mitt kvällsmål var sjukt stort igår. Mådde illa efteråt, haha. 
 
Igår på dagen så kom Karin till mig. Vi gick och handlade och lagade mat och snackade skit i några timmar innan jag åkte in mot stan. Väldigt trevligt!
 
Och imorse steg jag i upp klockan åtta som jag lovat mig själv. Det går bra nu!
Har tänt lite ljus och satt på bra pluggmusik för att ta tag i religionen. Har ju pluggat lite tidigare men det drar egentligen igång idag.
Så om det inte blir många fler inlägg idag så vet ni varför.
 
Egentligen finns det bara två saker som jag MÅSTE/VILL göra och det är religionen och sedan träningen. 
Det är bröst och triceps som ska få sig en omgång.
Nu må jag faktiskt slita mig härifrån. Vi hörs!





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback