1.3.13

Jag hade en väldigt konstig morgon. Vaknade runt 9 av att jag hade sjukt ont i magen. Hur ofta har man det bara sådär? Det måste varit för att jag åt så mycket igår på kvällen. 
Låg kvar i nästan fyra timmar i fosterställning och höll upp mina knän mot hakan.
Till slut släppte det och jag kunde glatt ta mig till köket och göra fyra mackor med köttbullar på... hehe.
 
Ikväll händer inget roligt alls förutom att jag ska till gymmet. Var rädd att magontet skulle hålla i sig hela dagen så nu är jag jätteglad att det är borta. 
De få, få människor jag känner här i staden är upptagna med annat ikväll så jag ska väl plugga då antar jag.
Fick all information om distansstudierna från NTI-skolan igår så nu vet jag vad jag ska börja med.
Tänkte läsa lite i förväg så att det inte bli kaos när alla fyra kurser kommer igång på samma dag.
 
På söndag ska jag och Linda på Berns och kolla på konsert. Ska bli sjukligt kul! Vi ska se Biffy Clyro och jag längtar som en galning.
 
Men nu ska jag göra mig klar och ta mig till gymmet. Det är rygg och biceps och jag känner att jag har krut i the guns. Det blir många chins idag, det känner jag på mig!
 
Uppdaterar senare!





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback