14.3.13

Jag har sådan fruktansvärd träningsvärk i hela nedre ryggen och baksida lår. Det är fullkomligt obeskrivligt hur ont det gör. Idag när jag stod vid handfatet och skulle tvätta ansiktet så kunde jag inte böja mig fram. Nästan så att det är outhärdligt, men på något märkligt vis så gillar jag smärtan ändå. Har jag nämnt att jag är lite smådestruktiv? Haha. 
 
Har ätit en sjukt god frukost. Köpte nybakt bröd imorse och det var fortfarande varmt när jag kom hem. 
Köpte även med mig två tetror med mjölk med 22,5gr protte i varje. Eftersom att jag äter rätt lite kött och protein från andra produkter så behöver jag varenda litet gram.
Fick även med mig mörk choklad som jag egentligen inte alls tycker om. Men det är värt ett försök för att bota godissuget som kommer och går. Jag kanske kan lära mig tycka om det.
Nu har jag faktiskt hållt igen ganska mycket med just godiset (kom på nu att jag åt i förrgår..haha) och ätit mer riktig mat. Det har gått bra och jag känner mig inte lika "cravande" efter sötsaker.
 
Annars ska jag iväg till gymmet runt två idag och köra lite bröst och triceps. Jag vet inte om jag kommer att skratta eller gråta efter passet. Mest gråta tror jag. Men det är så jäkla härligt när man är så slut att man tror att man ska gå sönder.
 
 
 





Linda Hurtih
03 March, kl. 21:07 | Blogg; http://Lindahurtig.blogg.se

Köp mörk choklad med mintsmak, minten tar över det mesta av smaken :),

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback