17.3.13

Sitter med uppsatsen och försöker att koncentrera mig så gott det går. Har inte ätit frukost ännu då jag inte hade varken yoghurt eller bröd hemma. Måste få ett A på uppsatsen så jag prioriterar den över allt annat. (Förutom bloggen, bevisligen, dumma jag)
 
Idag drar jag och Linda till friskis runt 18. Vi skall ses innan och käka middag. Idag blir det bänkpress!
Har fortfarande ont i ryggen och det känns nästan värre än igår. Har svårt att böja mig fram, lyfta vänster ben eller ändra en sittande ställning. Fruktansvärt irriterande. Men som tur är så påverkar det mig inte i bänken i alla fall.
 
Skall plugga järnet nu fram till 12 och sedan gå och handla lite. Efter det är det plugg tills vi ska åka till gymmet. Vi hörs senare!
 
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback