17.3.13

 
 
 
 
 
 
 
 
Här är mina bästa motivationsvideos. Oftast behöver jag inte så mycket yttre motivation för att jag älskar det jag gör och motivationen kommer som starkast inifrån. 
Men det är alltid kul att bli lite extra inspirerad ibland, dessutom är det fint med människor som faktiskt dedikerar sitt liv åt något de älskar. 
 
Den näst sista videon, alltså jag vill gifta mig med rösten och hela talet. Det är så sjukt inspirerande att jag inte vet vart jag ska ta vägen.
 
"pain is temporary. It may last for an hour, a day or even a year, but eventually it will subside. And something else will take its place. If by quit however, it will last forever"
 
"youre not gonna die because you feel a little pain"
 
Lyssna och bli inspirerade.





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback