18.3.13

Har precis skickat iväg en betsällning till fitnessguru. Äntligen nytt proteinpulver från onewhey med smaken jordgubb/vit choklad och även 10 påsar wildchips på väg hem till mig. 
Ska ge det protte jag redan har hemma till Linda som gillade chokladsmaken betydligt mer än vad jag gör.
 
Imorgon börjar mitt plugg på 450% och ni hör ju själva att jag knappt kommer ha tid till att andas.
Ska köra på med skolan hela dagen imorgon och sedan försöka klämma in gym klockan 19. 
Och nu borde jag tamejfan sova. Ska bara knåpa ihop en liten grej först.





Caroline
03 March, kl. 11:33 | Blogg; http://healthymindandbody.blogg.se

Spännande med nytt proteinpulver. Jag använder mig också av delvis jordgubb/vitchoklad. Fast av ett annat märke.

Vad pluggar du för nått? Verkar vara sjukt mycket!

ps. har precis börjat blogga, men har följt dig en tid

Svar: Åh vad kul! Ska börja följa dig! :)
Jag pluggar in lite kurser som jag inte gjorde klart i gymnasiet. Just nu är det samhälls b, matte c, hälsopedagogik, svenska b och religion a!
Johanna Larsson

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback