19.3.13

Läste gamla inlägg och kommentarer hos en vän på hennes blogg. Hittade av en ren slump denna:
 
Postat av: Anne

Jag tittade in på aventyra och worldspin igår, flickor som en gång var sjuka i anorexia men som kämpar sig ur det. Och de gick inte att känna igen, de var så himla vackra. Såg så levande ut. Och du. Vad för gott har din fixering att vara smal fört med sig? Skärsår över hela kroppen. Närstående som inte vågar låta dig vara ensam. Du borde ligga inlagd. Du borde inte få ha ett val om att bli frisk eller fortsätta vara sjuk. Att din mamma inte tar över, när hon till och med jobbar med sjuka är fan skrämmande.

Aventyra var ju min gamla blogg, den som är låst nu.

Blev så himla, himla glad av att hitta den här kommentaren.När jag bloggade om min anorexi så hade jag ingen aning om vilka som faktiskt läste. Jag hade ändå runt 400-600 läsare om dagen och visste bara vilka ett fåtal var.

Och att någon helt random kommenterar i en annans blogg om mig, att jag är vacker och levande, det gör mig bara så otroligt jävla lycklig.

 

 






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback