22.3.13

ÅH vilken jobbig dröm jag hade. Det tragiska med drömmen var att detta utan tvekan faktiskt skulle kunna hända mig i det verkliga livet... Haha.
 
Jag drömde att jag skulle till frisören och klippa mig och precis brevid salongen så låg SATS.
Så jag går in på SATS och glömmer helt bort att jag faktiskt ska till frisören.
Väl där så får jag den snyggaste personliga tränaren och då kommer jag på att "nej men gud, jag skulle ju inte hit"! Men då är jag såklart för feg för att säga att jag gått fel, så jag tvingar mig själv att hitta ett problem med min träning så att den där personliga tränaren ska hjälpa mig.
 
Helt plötsligt har det gått tre timmar och jag måste betala 1247 kronor för detta. Alltså ÅNGEST. Haha.
Sedan känner jag mig så jävla fattig och hemskt att jag skiter i allt och tar en taxi hem som kostar 527 kronor. 
 
Skönt att vakna i alla fall och inse att jag inte alls varit på SATS i tre timmar med en PT...
Nu skall jag gå och göra mig frukost och sedan plugga. Försöker tränga bort ångesten som fortfarande sitter i med mitt pengaslösande.
 
(Gick precis in på min hotmail och såg ett skräpmail med rubriken: Johanna, dags att bli vacker!
Är det här min ångestdag eller?)





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback