23.3.13

Helt allvarligt, har haft det sjukaset jävla dygnet någonsin. Helt makalöst sjuk, sjukt, sjukt!
 
1. Igår när vi var på klubb så kommer jag och Linda ut från toaletten varpå jag ser någon som jag tycker liknar min första pojkvän Erik så himla mycket. Förstår efter en sekund att det är han! Sliter tag i honom, kramas hårt och bara tittar på varandra och undrar "vad fan gör du här?" typ. Sedan ser jag Andreas från min gamla klass och allt är bara så jävla konstigt fast kul! 
Alltså vad är oddsen? Vi går typ aldrig ut, och Erik är aldrig i Stockholm, men just den här kvällen var vi ute, han i Stockholm och på samma klubb som oss. Jag dör. Vad fan, är det ödet? Haha.
 
2. Jag och Joel vad på Max då vi träffade en trevlig göteborgare. Han ska gissa hur gammal jag är och på första försöket så gissar han rätt på både födelsedatum och månad. What the fuck?
 
3. På morgonen så sitter jag hötorget och då kommer en äldre man fram till mig och säger att jag är söt. Tackar, tackar svarade jag varpå han frågar om jag är till salu och om jag vill bli med barn.
 
4. En ÖRNJÄVEL landar mitt på hötorget och hackar sönder en duva. ??????????????????????
 
Som ni ser. Helt.... sjukt. Jag dör, fattar inte att det här hände inom ett dygn. 
Nu är jag hemma och ska plugga. Jag har börjat tro på ödet.





lindaaaaaa
03 March, kl. 16:20 | Blogg; http://liibee.blogg.se

Haha, vaaaaaa?? Örnen... så jävla random?

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback