24.3.13

Tänkte slänga in en liten jämföresle på mina personbästan. Det översta är mina tidigare rekord och den listan gjorde jag för lite mer än en månad sedan. Det som står kursivt nedanför linjen är mina nuvarande personbästan i de övningar jag tränat mest på. 
 
Bicepscurls på tävlingsvikt (15kg) - 28st 
Bicepscurls på 17,5kg - 7st 
Benböj på tävlingsvikt (50kg) - 6st 
Benböj på 65kg - 1st 
Chins - 6st
Dips - 15st
Bänkpress på tävlingsvikt (30kg) - 12st
Bänkpress på 37,5kg - 5st
Bänkpress på 42,5kg - 1st
_____________________________________________________________________________________
 
DÅ gjorde jag 1 knäböj på 65kg, NU gör jag 1 knäböj på 75kg
DÅ gjorde jag 1 rep på bänkpress på 42,5kg, NU gör jag 1 rep på 52,5kg
DÅ gjorde jag 5 reps på 37,5kg på bänkpress, NU gör jag 5 reps på 42,5kg
 

Det kan tyckas vara lite för några av er, men på en månad så är jag jättenöjd. Det är en stor höjning på bänkpressen och jag tycker mig se att mina bröstmuskler har hoppat fram en aning motför innan jag började träna. Mina armar har dessutom fått lite mer volym vad jag kan se på jämförelsebilder.
Kul att se skillnad!
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback