24.3.13

 
Jag vaknade pigg och glad klockan 09.00 imorse. Gick upp och gjorde mig frukosten här ovan, stekte massa kyckling inför lunchen och började städa. 
Nu efteråt mår jag sjukligt illa när jag ser bilden på frukosten. Vet inte vad det är med mig men jag har mått lite dåligt fysiskt de senaste dagarna. Kanske för att jag äter så mycket tabletter nu.
 
Jag har ju voltaren för ryggen, stolpiller för ryggen (måste, blä), UVI-tabeltterna och de avsvällande tabletterna för näsan samt inhalatorn. Känner mig alldeles proppad med preparat. 
 
Ryggen har bara blivit sämre och om jag böjer mig fram så räcker det med att man lägger en lätt hand på ryggfilén för att det ska ila och stråla ut i hela ryggen. Extremt jobbig smärta som även visar sig när jag ska böja mig ner, knyta skor, ta upp något från golvet, ställa mig upp från sängen och så vidare.
Om det inte blir bättre när kuren är över så antar jag att jag får gå tillbaka till naprapaten jag var hos sist. 
 
Idag skall jag träna med Linda och kanske med pojkarna om de hör av sig. 
Annars består dagen till stor del av plugg så att jag gör bort lite inför veckan som kommer. Och på onsdag har jag mitt slutprov i religion! Gah.
Nu skall jag fortsätta städeriet!





Johanna
03 March, kl. 11:25 | Blogg;

Hej du är verkligen en stor inspirationskälla:D har du instagram? och i så fäll får man följa dig?

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback