25.3.13

Det som hände hos naprapaten idag var att jag fick lite dåliga besked. Eller ja, ganska jättedåliga besked faktiskt. Först sade de att jag hade fått ryggskott men efter att de samlat ett team så kom de fram till att jag har en muskelbristning. Alltså att muskeln i ländryggen på vänster sida brustit och det är därför det gör så förbannat ont. 
De sade också att jag fått avvärjande skolios vilket innebär att ryggen tillfälligt blir snedställd för att undvika smärtan.
Alltså, har jag otur eller? Vad fan är det här? Har blivit ordinerad aktiv vila i 3 månader och får bara ta promenader som träning. HUR FAN SKA JAG KLARA DET? Jag blir deprimerad! Satans balle.
 
Jag fick i alla fall en ny tid imorgon 12.30 så då skall vi prata lite mer om behandling och upplägg. 
KUL..........





Linda Hurtig
03 March, kl. 19:17 | Blogg; http://Lindahurtig.blogg.se

Men usch då! Stackare! Vi får börja ta promenader tillsammans så kanske det känns lite bättre.

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback