25.3.13

Jag somnade om en stund efter frukosten och min rygg tenderar att vilja ha ihjäl mig när jag legat still en stund och sedan skall upp. Helt allvarligt, det tog kanske 40 sekunder att ta mig upp från sängen. Lite fula, plågade ansiktsuttryck och lite "aaargh" krävdes det men sedan var jag uppe. Och jaha, vad skall jag göra nu? 
 
Känner mig nästan deppig för att jag är så handikappad. Igår fick Linda springa hit och dit med vikter och plattor och skivstänger och allt vad det var. Och idag är smärtan bara värre.
Har i alla fall ringt naprapaten nu så jag skall gå dit idag. Lika bra att börja behandlingen nu och inte vänta tills det blir ännu värre. Ser inte fram emot besöket, men ser fram emot att få bli bättre.
 
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback