26.3.13

 
Detta är dagens lunch som bestod av sallad, couscous och kycklinggryta. Mums! Har sparat en matlåda också så slipper jag ställa mig och laga middag ikväll när jag pluggar.
 
Var som sagt hos naprapaten idag också. Det känns aningen bättre sedan igår och det är jag glad för. 
Har fått lite övningar jag skall göra och så är det promenader som gäller. Absolut inget lyftande på minst två veckor. Herregud, jag vet inte hur fan jag skall klara mig. Får försöka sysselsätta mig med annat...
 
Och på tal om ingenting. Jag beställde EFTERLÄNGTADE 2XU kompressionstightsen igår.
Vill ha dem nu, nu, nu!





Elin
03 March, kl. 16:24 | Blogg; http://www.elinwerners.blogg.se

Haha, du kunde inte hålla dig ifrån tightsen iallafall? ;)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback