29.3.13

 
 
Drar mig alldeles strax mot gymmet för att träffa Johan innan jag åker hem till Piteå. Blir lite rehabövningar för min del men annars skall jag ta det lugnt. Ryggen blev nämligen inte bättre av att bada igår.
 
Vi åkte i en ström där det under vattnet är stenhårda strålar. Jag råkade ha den onda sidan av ryggen mot strålen och det gjorde så ont att jag där ett tag tappade simförmågan och fick en kallsup. Måste sett roligt ut. Det var det inte.
 
När jag kommer hem så måste jag packa för en vecka i Pit(t)eå. Det blir lite Kåbdalis, lite fest, en massa mys med Lindhur som jag saknat ihjäl, fika med Jonas och lite gym. Samt att jag skall sköta Max hund Staffan. Det kanske blir bra ändå. Ändå gruvar jag för varje gång jag åker hem. 
Fast ja. Det BLIR bra.
Nu måste jag dra mig! 





Den oändliga historien.
03 March, kl. 14:04 | Blogg; http://calmthefuckdown.blogg.se

Svar: tack så hemskt mycket! ❤

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback