4.3.13

Det har varit lite tomt här, mest för att jag varit upptagen med annat. Men sedan ville jag verkligen att det långa, viktiga inlägget skulle få sjunka in både hos mig och hos er. 
 
Jag var på konsert igår med Linda på Berns och hade en sjukt bra kväll. Sov hemma hos henne och när jag kom hem imorse så gjorde jag smoothien nedanför och kikade på serier. Har inte tränat idag heller.
Anledningen? Jag drar mig, för att det är benpass som väntar och jag har haft en hatkärlek till ben, men nu är det mest hat... Haha. 
Så jag går och skjuter på det och har hoppat över ett pass med ben tidigare och kört bicce istället.
Skärpning!
 
Men just det! Igår var jag och Linda och köttade på gymmet i två och en halv timme! Rekord. 
En timme förbrukades på löpbandet med intervaller.
Linda var så jävla arg på mig och det såg ut som att hon skulle börja grina några gånger, haha. 
Men efteråt, vilken känsla i benen alltså! Jag har inte stått på löpband på enormt länge för att jag hatar det så obeskrivligt mycket. Men eftersom Linda ska köra cardio så sympaticardar (finns det ordet?) jag med henne.
 
Intog en väl förtjänt gomiddag hemma hos mig innan vi drog på konserten. 
 
Imorgon är det ben, hur lite jag än är sugen på det. Får se om jag får med mig Linda, annars måste jag göra skiten själv. 
 
 
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback