6.3.13

 
Somnade såklart ändå, vem försökte jag lura? Haha.
Vaknade halv tio och sprang direkt med tvätten och gjorde frukost när jag kom in igen. Ska ju försöka hålla de tre huvudmålen åtminstone, hela mars månad ut. Hade tänkt göra en större frukost med lite ägg och yoghurt men jag mådde rätt illa. Jag brukar inte äta sekunden efter jag vaknat i annat fall, så det kanske var orsaken. 
 
Idag vankas det där jävla benpasset på SATS med Linda. Pinsamt att jag inte tog tag i det igår. 
Hittade några galna motivationsvideos igår på tuben och kände att nu får det banne mig vara slut på latandet! Vill att det ska svida så mycket att jag knappt kan gå.
Det kommer upp ett stort motivationsinlägg här senare. Om inte för er skull så för min.
Jag behöver en liten spark i röven nu.
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback