6.3.13

Klockan är 06.30 och jag har inte somnat ännu. Känner mig trött men vågar inte somna nu för då vet jag att jag inte kommer upp imorgon och får något gjort sen. Måste bland annat tvätta på morgonen och gå till biblioteket och hämta en bok jag reserverat. 
 
Jag vill verkligen börja prioritera sömn och mat för att komma in i bättre rutiner. Just nu är det lite hipp som happ och jag mår inte bra av det. Men jag veckohandlade idag och har lagt en massa pengar på mat som jag vill äta upp. Hatar att kasta saker för att de blivit för gamla, sjukt onödigt. Så förhoppningsvis blir detta en bra matvecka!
Vikten hålls på något konstigt sätt ändå. Helt galet. Äter så jävla dåligt och konstigt. 
Jag är dock enbart tacksam för det. 
 
Vill absolut ha en sund kost. Det är ju värt att lägga ner tid och pengar på, så varför kan jag inte bara göra det? Pinsamt dålig självdisciplin när det kommer till denna punkt. 
Ska sätta upp lite mål för mars månad som jag kommer att presentera här senare idag.
 
Nu ska jag se film och vänta till klockan åtta. Då är det massiv bulkfrukost som gäller.
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback