LEGDAY!

Laddar upp med en grym frukost för att sedan skapa benkaoz på gymmet. Blir fett med bra.
Linda har beställt ett fuck lagomlinne som jag är evigt avundsjuk på. Måste också inhandla. Eller nej!
Åh, jag ska ju inte köpa mer träningskläder...
 
Hur som helst så ska jag handla mat idag. Det blir en massa frukt och bär och kött. Fin blandning! 
Har bestämt mig för att hålla ner på godiset lite även fast det är det som hindrat mig från att hamna på en undervikt. Om jag drar ner på godiset så kanske jag väljer mat istället när jag blir hungrig.
Nu är det liksom antingen godis, glass eller chips varenda dag nästan. 
And no muscles are built on sweets! 
 
Så jag ska försöka göra en matsedel för veckan och följa den,
även när jag känner att jag inte orkar laga mat.
Just do it.
 
 
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback