VARNING

Med risk för att detta kan bli värsta provocerande inlägget så vill jag först bara säga att - DET ÄR BARA EN RUMPA. Detta gör jag för att kunna se skillnad, och för att ni också ska kunna se det tids nog.
Jag jämför detta med att visa en bikinibild, så jag hoppas att ni inte blir alldeles rasande över detta inlägg.
 
Så då gör vi såhär - VARNING! RUMPBILD KOMMER HÄR NEDAN. VILL NI INTE SE SÅ KAN NI KLICKA PÅ KRYSSET HÖGST UPP I HÖGRA HÖRNET!
__________________________________________________________________________________
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag är galet glad över att jag har en rumpa. Även fast jag varit underviktig och varit länge i svält så satt den där den satt och ville inte försvinna. Det tackar jag gudarna för idag. 
Fortfarande är det lite "jobb" kvar på den, men faktiskt, jag är inte långt ifrån att älska den.
Min kära följeslagare... haha.
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback