03.05.13

Aaah, vad dålig jag varit på att uppdatera. Träningen har hamnat på sniskan och jag känner mig så... sjukt ledsen för det. Det har varit mycket med nya jobb, träffat nya människor, varit med Linda och så en stor och jobbig grej som hände förra helgen.
Igår var jag på seminarium hela kvällen dessutom. Inte för att jag inte haft tid att träna innan. Tänkte precis skriva att "jag var så sjukt trött att jag sov mellan 12-16" men det är fan ingen ursäkt. Har haft dåligt med motivation bara. 
 
Idag skall jag träffa Linda som kommer hit. Vi tänkte gå lite i centrum och sedan har jag en tid inbokad med syv klockan 15.00. Senare ikväll skall jag på fest och därmed hinner jag inte träna idag heller. 
Så imorgon tar jag igen det och skall hålla mig till schemat. Måste dock styra om dagarna lite då benpassen blev för täta. 
 
Nu är det frukost (när fan sov man till klockan 11.30 sist?) och innan dess tänkte jag också säga att jag är faaaarligt nära att vara uppe på ett BMI på 20.0! Har ett hekto kvar tills jag når den siffran. Galet bra!
 





Anonym
05 May, kl. 15:21 | Blogg;

Hej Jonna! Blev så förvånad över att hitta dig i målviktsforumet, är allt okej? /bloggföljare

Malin
05 May, kl. 07:36 | Blogg;

Ät med nötter, det är energirikt och satans nyttigt! Även torkad frukt och avokado :)

Svar: Har börjat käka jordnötter faktiskt! Äter dock inte avokado :/
Johanna Larsson

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback