07.05.13

 
 
 
Har haft världens finaste dag. Mötte upp Linda runt 12 i stan och det är så varmt att man vill kasta sig i vattnet i Gamla stan. Gick runt i bara t-shirt hela dagen och åt glass vid kajen. Två libaneser, varav en bodde i USA satte sig och pratade med oss i säkert en timme om allt möjligt. Vi hade köpt med en banana split som de blev avundsjuka på och ungefär där började samtalet.
 
När jag kom hem alldeles nyss så väntade ett paket på mig. Jag har sällan blivit så glad för något så oväntat. Felicia har skickat ett väldans fint paket med ett linne med en drömfångare på och en liten lapp med texten "en indian viskade i mitt öra att denna skulle passa dig. Puss, vi ses snart".
Jag hade ingen aning om att detta skulle komma, men jag öppnade paketet med glädje och blev ännu gladare när jag fann innehållet. TACK du älskade unge! På fredag ses vi!
 
__________________________________________________________________________________________
 
Ikväll runt 22.30 blir det träning på nytt gym. Fitness 24 med en vän. Blir böj och bänk ikväll och jag är taggad som bara fasen. Bra, bra dag!





Danni
05 May, kl. 20:21 | Blogg; http://captivatedminds.blogg.se

Åh vad fint linnet var! ❤*

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback