08.05.13

Gymmade mellan 00.30-02.30 inatt och trivdes helt okej på Fitness 24/7 men föredrar nog mitt eget Friskis och svettis. Det blev bänk och böj och gick ganska bra. Har slarvat för mycket med träningen de senaste två veckorna och jag känner att jag tappat mycket och att det är tyngre att göra det jag gjorde varje dag förut. 
 
Men nu är jag igång ordentligt igen och det känns sjukt bra! 
Ikväll blir det biceps och triceps. Vill egentligen aldrig lägga in båda på samma pass men idag blir det så. Uppdaterar senare ikväll! 





Miamich
05 May, kl. 19:46 | Blogg; http://miamich.blogg.se

Åh vad jag önskar mitt gym också hade öppet på natten! Blir alltid så träningssugen då..
Måste bara säga att du verkligen är inspirerande, keep it up :)

Svar: Det är egentligen inte mitt gym utan en väns, men funderar på att byta. Det som gör att jag velar är för att gymmet inte finns i Upplands Väsby där jag bor. Men vi får se hur jag gör, det är i alla fall sjukt praktiskt när man ibland inte har tid på dagarna!
Och tack snälla. Blir sååå glad av dina ord!
Johanna Larsson

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback