09.05.13

 
 
 
Förlåt för helkassa bilder från iphonen. Tänkte inte köpa en systemkamera för bloggens skull så ni får stå ut! ;)
Jag somnade runt 16.30 och sov fram till 21.30. Var så himla, himla trött och somnade mitt i en text jag läste på datorn. Men det behövdes nog för att jag ska orka träna efter 00 i natt. Blir rygg och axlar. Lite latsdrag, hantelrodd, sittande rodd, mark, axelpress och flyes med hantlar. Fint som snus med andra ord. Känner mig på g igen. På banan.
 
Imorgon är det sista dagen jag kan hämta mitt pass. Annars blir det inget Turkiet och det skulle suga så därför har jag ställt klocka på det imorgon. Hujedamej om jag skulle glömma annars. På kvällen imorgon kommer Felicia hit och tidigt på lördagmorgon åker vi till Arlanda och Turkiet.
 
Måste trolla fram lite sommarkläder ur min garderob. Förra sommaren hade jag precis kommit upp till normalvikt och behövt slänga alla andra tidigare för små underdelar. Jag köpte inget nytt heller eftersom att jag skämdes för mina ben så de fick döljas största delen av sommaren i långkalsonger typ.
Men i år skall kjolar, klänningar och shorts bäras. Precis som idag. Dödsvarmt, 21 grader i skuggan, klänning och låga converse. Halleluja.





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback