09.05.13

Jag har nu hämtat mig från mitt lilla... utfall igår. Haha.
Har precis kommit hem från jobb och har nu tagit på mig sommarklänning och skall gå till ICA för att posta ett paket. Det har varit sommar i fyra dagar nu. Så jävla välkommet.
 
Ikväll/i natt blir det rygg och axlar på gymmet. Kommer bli grymt!





stina
05 May, kl. 16:11 | Blogg;

Hej Johanna! Det var jag som skrev frågan om målviktforumet. Måste ha varit ganska ofokuserad för dels vet jag ju du heter johanna och inte jonna, dels såg jag inte att du hade ett högre viktmål. Vad fint att du tog dig tid att svara, jag blev så glad när jag insåg hur det egentligen låg till. Har själv varit sjuk och har läst din blogg sporadiskt under den tiden, kanske var det just för att du alltid låtit så klok och framåttänkande i den som jag blev förvånad över att hitta dig i det där målviktsforumet. Men nu när jag fattar ditt mål är jag FULL AV BEUNDRAN! Lycka till med din resa och hoppas du fortsätter blogga! Kram!

Svar: Blir väldigt, väldigt glad över dina ord. Tack för det.Fina, fina människor det finns. Kram på dig!
Johanna Larsson

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback