21.05.13

 
 
Kvällspasset igår var grymt! Åkte med gubben och hans kompis och körde slut på både dem och mig själv. Bicepscurlsen var inte nådiga. Själv körde jag efter mitt eget schema men jag tvingade på de andra två dropset på curlsen. Herre min je vilka kämpar. Grymt roligt att se!
 
Bänken var tung. Som jag skrev igår så känner jag mig avsevärt mycket svagare i bänk efter långvila vilket kändes idag. Klarade en stopp och press på 52.5kg men den var tung så inåt helsike. Den brukar i vanliga fall gå ganska lätt. 
 
Idag är det axlar och triceps och jag kör med gubbarna från igår på SATS odenplan. Det var tydligen SATS största anläggning och det var sjukt hur stort det var! Är på väg att byta gym så därför testar jag lite olika nu.
Alldeles snart skall jag städa lite och vika in tvätt. 
 
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback