26.05.13

Sådärja. Har äntligen fått komma till ro. Dagen började redan klockan sex imorse när lillan vaknade av att jag sprang upp på toaletten. Sedan somnade jag om till nio då hon väckte mig efter att inte ha kunnat somna om. Tänk att det finns sådana sjuåringar, som roar sig själva i tre timmar medan storasyster och jag ligger och sover. Fantastiska ungar. 
 
Vid ettiden åkte jag ut med barnen till norrstrandsbadet där mormor var och tävlade i boule. Lämnade dem där och åkte och hämtade upp Elin för ett pass på sensia. Blev bänk, böj och lite ryggresningar och utfall.
Imorgon är det biccarna som skall få jobba.
Hämtade kidsen, åkte ut till mormor och käkade middag. Jag somnade i hammocken och runt sju åkte vi hemåt. Den lilla somnade klockan åtta och efter läxläsning med den stora så somnade hon runt nio. 
Har precis satt igång en tvättmaskin och skall nu ta tag i lite skolarbete och planera inför morgondagen. Skola imorgon för de små och jag har en massa ärenden att uträtta. Blir fan fint det.
 
 
Igår hade jag på mig mammas halsband. En drömfångare med vita fjädrar. Och så lite nymålade naglar.





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback