27.05.13

Jädrans alltså. Har pillat med jobb och fixat in tider och ringt samtal till alla familjer jag jobbar med och kommer att jobba med. Fick nämligen ett erbjudande om att jobba på Häringe slott i sommar som har ett samarbete med det företag jag jobbar hos. Heltid, 6 dagar i veckan och man får bo på hotellet. Massa pengar, massa roliga ungar att ta hand om, massa nya erfarenheter. Det rimmar bra med allt jag vill ha just nu. Tre veckor pågår jobbet och jag är ledig på lördagar. Fasiken, detta skall jag ha. Var tvungen att kolla med alla familjer bara att det var okej vilket det verkar vara!
 
Jag har inte skrivit något här om planerna för vintern, och tänker inte göra det förrän det är bokat. Men det kommer att göras med en mycket, mycket fin och rolig vän. Lady Felicia. Alla pengar är välkomna så att vi kan få genomföra en av våra stora drömresor.





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback