27.05.13

Jag hatade inte Piteå lika mycket igår som jag vanligtvs gör. 
 
Vaknade 6.45 och väckte ungarna. Lämnade av dem på skolan runt 8 och har sedan dess börjat avverka en massa måsten. Har ringt min skola, ringt CSN, kollat en sak med banken, fixat med jobbet och skall snart in till stan för ett annat ärende.
Ikväll efter 18 blir det Sensia igen med Elin och ett armapss. Gudars vad det behövs. Mina små muskler har börjat förtvina efter att jag slutat gå till gymmet varje dag. Det är så tjorvigt i och med att jag inte vet vilket gym jag skall gå till. Det är typ olika varje gång. Måste fixa med det där så att jag kan köra mina sex dagar i veckan igen och känna mig motiverad. Nu på senaste har det blivit fyra gånger i veckan och jag vill ju mer än så.
 
Nu är det lite städning och tvtittande innan stan. 





Daniella 🌙
05 May, kl. 02:13 | Blogg; http://vapenbroder.blogg.se/

Piteå är ju en jättefin stad! :3

Svar: Piteå som stad har jag inget emot. Piteå som stad med människor i har jag däremot inget till övers för.
Johanna Larsson

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback