Om du möter varg.

 
Alltså ni fattar inte hur glad jag är. Jag hade en vargtröja förut som min förra pojkvän ägde. Hatade den i början och förstod liksom inte hur man kunde vilja ha på sig något sådant. Sedan upptäckte jag något som kallas ironi och förstod att jag måste ha varg jag med.
Igår pratade jag med en vän i telefon och beskrev min stora och absurda kärlek till vargar, drömfångare, rymden och indianer. Helt plötsligt utbrister vännen att det finns en sådan liggandes hemma. Jag fick den för att "det hade varit emot kosmos vilja om du inte fick den". 
 
Jag klippte av ärmarna och gjorde "ärmhålen" större.
Denna tröja innehåller verkligen allt jag älskar.
Halva ansiktet är indian, halva varg. På baksidan finns en massa stjärnor och en örn. 
Jag känner mig så jävla glad. 





Caroline
05 May, kl. 19:19 | Blogg; http://healthymindandbody.blogg.se

Hej! Hur går allt för dig? Jag har varit borta en lång tid!

Svar: Hej! Det går sådär just nu. Kämpar på med passen men har nått den fruktade "plattformen" då man inte ökar lika mycket och snabbt som i början. Men jag skall ta mig över tröskeln! :) Kram
Johanna Larsson

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback