Svar på fråga

Postat av: Anonym

Hej Jonna! Blev så förvånad över att hitta dig i målviktsforumet, är allt okej? /bloggföljare

 

Svar: Hej! Johanna heter jag. Är du säker på att du inte skulle skriva till någon annan som är med? :) 

Jag är med i målviktsforumet för att visa att det finns folk som kämpar med att gå upp i vikt också. Allt är bara bra med mig, som du ser så är inte mitt mål några minuskilon utan tvärtom - att gå upp i vikt. Jag suckar mest när jag läser ätstörningsbloggar (vet att man inte kan göra så egentligen...) och ville demonstrera att man inte behöver vara tjock för att man väger normalt. Jag är inte tjock någonstans och skulle liksom behöva gå ner cirka 3 kilo för att hamna på undervikt. 

 

Men som sagt, jag mår bra. Mitt mål är att väga 60 kg prick innan detta året är slut. Jag började på 51.9 kg i januari och väger idag 53.1 kg. Det har gått jävligt segt och varit svårt att äta mig mer än mätt. Jag hatar att känna mig så handikappad av mättnad. För att komma upp i vikt snabbt skulle jag behöva drabbas av matkoma efter varje måltid, inget som jag direkt har lust med. Men jag kämpar på och så länge det går uppåt och framåt så är jag glad för det!

 

Kram!






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback