Blanca hemma igen!

Känns som om mina dagar är alldeles fullspäckade nu. Igår var inget undantag, men det var en jävla skitdag.
Åkte och lämna Tyra till Adam för att jag skulle på infomöte på skolan. När jag ska åka ifrån Älvsjö så har jag inga pengar med mig så jag går i två timmar till Bromma. Uh.
 
Igår kom Blanca hem efter en vecka hos J och C Var mycket, mycket efterlängtat från både min och valpens sida. De har sovit inlindade i varandra i natt och gosat på morgonen.
 
Har precis lämnat Tyra och Blanca till hundvakten och ska sova en timme för att sedan gå upp och göra mig klar för jobbet. Jobbar 11-18 och det var ett tag sedan jag såg "mina" barn sist så det blir roligt.
 
Ikväll blir det baaaara slappis. Tyra HATAR när det är lite blött ute så henne kommer det inte gå någon nöd på i alla fall ;)
 
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback