Ensamträning.

Herregud. Idag gjorde jag det ä.c.k.l.i.g.a.s.t.e jag någonsin varit med om. Jag gick till ungdomsmottagningen för att ta ut min p-stav och jag höll på att kräkas när jag såg bedövningsnålen och skalpellen.
Efter jobbiga känslor och många djupa andetag så fick tjejen ta ut den och det gick bra. Men det var vidrigt och jag kommer aldrig mer att sätta in en p-stav. 
 
Under tiden lämnade jag faktiskt Tyra ensam hemma med Blanca. Jag filmade under hela tiden och det gick jättebra! ÄNTLIGEN! Hon gnällde lite första minuten men inget skällande och inget ylande. Sedan gick hon och lade sig i sin korg och sov ända tills jag kom hem. Det var Tyras alldeles första timme ensam hemma och jag är så himla, himla glad för att det var helt problemfritt. Verkar gå mycket bättre när TVn är på och Blanca är hemma.
 
Imorgon är det valpkurs och Emma som har Tyras bror Leon ska följa med. Ser verkligen fram emot det!
 
 
 
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback