Hund. Hund. Hund.

Var ute och tränade med Tyra nu på eftermiddagen. Följsamhet och inkallning. Så fort jag har godis i fickan går hon klistrad vid mitt ben och sitter på min vänstra sida så fort jag stannar.
Hon är duktig och kan mer än jag förväntar mig, när godis är inblandat, såklart. Haha.
 
Nu när hon låg och sov så passade jag på att klippa hennes klor. Hon har två svarta och jag råkade klippa lite för långt i ena klon. Blod, bytta lakan och en hårt sovande hund. Hon märkte alltså inte ett smack. Skönt.
 
 





hanna
10 October, kl. 08:26 | Blogg; http://illustration.webblogg.se

Åh du ska veta vilken tur du har som har en hund med vita klor. Freud har EN vit klo, resten är svarta vilket ju gör att pulpan inte syns. Som om det inte vore nog är kloklippning det absolut värsta han vet. Han ålar mest omkring som en jävla mask.

Svar: Stackare! Haha. Tyra sover medan jag klipper. Hon märker inget.
Johanna Larsson

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback