Styret och fia.

 
Alltså!!! Blir så stolt i mammahjärtat. Idag när jag och Sofia åkte till djurgården så hade vi Tyra med och jag blev idiotirriterad på henne då hon drar i kopplet så fort det är människor eller hundar omkring. Hon är ju en valp och det vore väl märkligt om hon inte gjorde det, men man kan ju dö av frustration.
 
Sen när vi kom hem så vilade hon länge och har nu precis ätit middag och varit ute. Såg när vi kom in att jag hade lite falukorv över så jag tänkte testa att få henne att rulla runt, utan klickern (som jag verkar ha förlagt nånstans). Alltså tro det eller ej, men på åtta minuter hade hon fattat hela grejen och rullade runt så fort jag tog fram en korvbit. Hon är så jädra kvick! Hon fattar vad man vill inom loppet av några minuter vare sig det är svårt eller inte.
 
Har filmat men eftersom det är via paddan så är det superdålig kvalitet. Ska be Sofia filma någon dag så får ni se vad hon lärt sig!
 
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback