.



Detta är Tyras bror Sueco med en joint i munnen som uppfödaren lagt upp. Att ifrågasätta mitt hundägarskap (om ni läser bloggen så ser ni att mina hundar har det ganska bra ändå) när man lägger upp såna här bilder själv får mig att fundera på hur långt en människa kan gå i rent självförsvar när det börjar hetta till om öronen. 





Anonym
08 August, kl. 17:47 | Blogg;

Sluta göm dig bakom din skärm , börja hetta gill i öronen , det verkar hetta till i rumpan på dig . O vad jag längtar att se dig Johanna

Anonym
08 August, kl. 17:49 | Blogg;

Leker du narkotika polis nu elr ? Gå ta dina piller o lugna ner dig haha

Anonym
08 August, kl. 17:57 | Blogg;

Du verkar ju röka joint eftersom du säger att det är en joint , men du kmr åka fast för de nu för du ger ut falsk fakta , ta kontakt med mig ist för att sitta som en liten snorunge o lägga upp grejer på din blogg

Denise
08 August, kl. 18:37 | Blogg; http://www.dobermania.weebly.com

Kan ingenting än att fnissa åt dessa människor. Hade dom haft rent mjöl i påsen hade dom knappast kommenterat.
Det flesta vet vad en joint är, det betyder inte att man är en missbrukare. Men sedan sägs det att man blir lite "slö" i hjärnkontoret om man röker på för mycket, detta kanske är ett bevis på detta? ;-)

Ha det gott med dina hundar Johanna, dom ser ut att ha det kanonbra hos dig.
Dom andra "tomtarna" verkar inte ha mycket att komma med ändå ;-)

Sara
08 August, kl. 22:25 | Blogg; http://calliethedog.blogg.se

Håller helt med Denise! De flesta vet hur en joint ser ut, men det betyder inte att man röker. Hot på internet är straffbart, undrar om "anonym" vet detta?

Fanny
08 August, kl. 22:37 | Blogg; http://byfanny.wordpress.com

Från dag 1 när jag hittade din Instagram syntes ditt enorma engagemang i dina hundar. Du gör ett fantastiskt jobb och det märks. Att det finns människor som beter sig som dessa idiot människor gör mig mörkrädd. Jag tycker du borde polisanmäla detta! Det är inte okej att bli utsatt för såna hot. Hoppas innerligt att dessa människor blir dömda för de fruktansvärda de gör mot både hundarna och dig.

cristina
08 August, kl. 14:31 | Blogg;

Ring min kille sa jag .. han söker dig . Och det vet du , din lilla fegis .

cristina
08 August, kl. 14:32 | Blogg;

Ring min kille sa jag .. han söker dig . Och det vet du , din lilla fegis .

Anonym
08 August, kl. 19:53 | Blogg;

Tekniska eller tumba ? Kanske nära osquldes....
hahahaha ... lilla snigel

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback