.

Det här blir det sista jag skriver i mitt och mina hundars "försvar".

Kommentaren som sade sig vara en av valpköparna har samma IP-adress som uppfödarens dotter, som skrivit kommentarerna tidigare. Så det var ju tråkigt för dem att de skulle skämma ut sig ännu mer.





Anonym
08 August, kl. 21:22 | Blogg;

Asso snälla Johanna du sitter o lägger upp skit efter skit på din blogg men när man vill prata med dig vågar du inte ens konfrentra än för att det kliar i rumpan på dig , men vänta en dag

Anonym
08 August, kl. 21:27 | Blogg;

O hörru sitt o skriv skit att den som har köpt valpen som skrev har samma ip-adress för din ip-adress har vi hittat så det lugnt glöm inte allt fu har ställt till med , de kmr du få betala väldigt hårt Johanna glöm inte

Christoffer
08 August, kl. 22:03 | Blogg;

Som sagt, olaga hot är just det, olagliga, och även om inte Johanna väljer att polisanmäla kan jag göra det istället.

Mi
08 August, kl. 22:18 | Blogg;

Tror du att de är min kompis och hennes mamma som skriver eller? Skriv till mig på Facebook så får du se att de inte är samma ip adress ! Mikaela Nathalie sanchez

Sara
08 August, kl. 22:22 | Blogg; http://calliethedog.blogg.se

Tycker det är väldigt fegt att skriva som anonym när det är väldigt uppenbart vem som skriver...

Och jag som helt utomstående tycker det är jättebra att hon varnar för dessa blockethundar. De kan lätt sluta som min. Som är en omplacering som har flera problem pga att hon skildes för tidigt för sin mamma.

Mikaela
08 August, kl. 12:13 | Blogg;

Men jag skrev min Facebook!!! de är inte samma person som skriver, herregud! Det hon gör är fel. Vem ger sin hundvalp på 7-8 mån rått kött? Allting rått? Inte undra på att hunden blir sjuk. Och allt som händer! Hon kommer ingenstans med de hon håller på med. Hon är vuxen och sitter och gör sånna här grejer på en blogg? Våga facea dig istället. Fucking fegis / MIKAELA NATHALIE SANCHEZ

Hanna
08 August, kl. 12:16 | Blogg;

Mikaela nathalie sanchez....jag vet vem det är, vi har "gemensamma" vänner. de har inte alla hästar hemma eller rent mjöl i påsen som folk har uttryckt sig.
Jag har dock lämnat den gamla vänskapskretsen just för att otroligt mycket droger var inblandade. jag tror nog att jag var den enda som inte sysslade med droger i det gänget... så en joint är det nog på bilden som syns

Christoffer
08 August, kl. 15:01 | Blogg;

Bara en fråga till Mikaela,

Om valpar på 7-8 månader inte skall äta rått kött hur klarar sig då vargvalpar? Logiskt sett bör dessa heller inte äta rått kött, inte sant?

Mikaela
08 August, kl. 07:42 | Blogg;

Jag har också lämnat mina gamla vänskapskretsar. Jag väntar barn, föder om 2 mån! Så börja inte snacka sådär, först och främst har alla varit unga och dumma och du är inte bättre bara för att du inte höll på med droger!!! Är de bevis på att de är en joint? De är en bild? Det kan lika gärna vara en rullad cigg? Men fuck it tänker inte bli uthängd av "nån" så kallad smartass!! Am out

Anonym
08 August, kl. 07:43 | Blogg;

Jag har också lämnat mina gamla vänskapskretsar. Jag väntar barn, föder om 2 mån! Så börja inte snacka sådär, först och främst har alla varit unga och dumma och du är inte bättre bara för att du inte höll på med droger!!! Är de bevis på att de är en joint? De är en bild? Det kan lika gärna vara en rullad cigg? Men fuck it tänker inte bli uthängd av "nån" så kallad smartass!! Am out

Christoffer
08 August, kl. 10:45 | Blogg;

Vad spelar det för roll huruvida det är en joint eller en vanlig cigarett, varför ens få ens hund att posera med joint/cigarett i munnen, det är bara idiotiskt, ung och dum är ingen ursäkt för idiotiskt beteende.

Anonym
08 August, kl. 13:03 | Blogg;

Kolla in min fb .. Där står det mycket om dig , och massor av andra människor du har jiddrat med ..

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback