Fredag

Imorse var Billy sitt rätta jag igen, som tur var. Mysig när vi vaknade och ruschade till köket tillsammans med Tyra när jag nämnde ordet mat. De vet vad det betyder. Det är mitt nödinkallningsord. Haha. 

Idag blev det VoH med lax, äggula och kycklinghals. Slank ner väldans fort! 

Sedan åkte jag och Billy till Melinda där han är idag tillsammans med hennes tik Cilla och hanen Bobo. Det har gått jättebra hittills och hon har skiljt av med kompostgaller. De har fått hälsa genom gallret och det har inte varit sura miner från någon alls. 

Tyra är hemma och skulle bli rastad av Marina, men då ringde hon och sa att jag glömt öppna dörren för henne... Suck! Så nu sitter jag på tåget hem för att öppna dörren och sen åka tillbaka. Haha. Så jävla onödigt! Var så tankspridd imorse. 











Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback