Ångeeeest

Alltså vilken råångest jag har. Dagmatte kunde inte ha hundarna idag och jag åker till jobbet 11 och kommer hem 23.30. Har ingen som kan ta ut dem förrän runt 18 då Emma och Igor kommer hit och hämtar dem. De ska alltså vara ensamma i 7 timmar. 

Har aldrig haft sådan ångest när det kommer till hundarna. Usch och fy. 
Nu är det i alla fall en sådan gång då jag är extremt glad över att de har varandra och de har ju varit ensam i 5.5 timmar förut. Men det var liksom min gräns. Det är tyvärr inte så mycket att göra åt nu. 

Jag steg upp klockan 8 för att gå långpromenad. Var ute med hundarna i 1.5 timmar och när vi kom hem körde jag lite klickerträning med Tyra och klippte hennes klor. Allt för att göra henne så trött som möjligt. 
Nu ligger de och sover i sängen och jag ska vila med dem till kvart i elva då jag måste byta om och sedan gå ned till tåget. 


BebisTyra 3 månader gammal! 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback