Dog parkour och kaos

Alltså, vilken dag... Tyra har ju i princip varit stationerad i soffan och blivit buren ner för trappor och upp ocv ner från soffan. Så hon är ju galet understimulerad om man tänker på hur en hel dag för henne brukar se ut. Att ligga still och vila är liksom inte hennes grej. Så mellan det att jag gick till jobbet och att dagmatte kom så tog hon upp en dålig vana som jag trodde vi blivit av med - blomkrukan... 

Dessutom hade hon både kissat och bajsat på golvet vilket inte har hänt sedan hon var 5 månader gammal typ. 
Det var ju dock mitt fel då jag hade asbråttom till tåget och chansade på att hon skulle hålla sig tills dagmatte kom. Men icket sa nicke. 

Dagmatte var i alla fall med Tyra till veterinären idag. Röntgen var ju inbokad men de valde att bara klämma och känna och ge antiinflammatoriskt och smärtstillande. Och de glömde självklart inte bort att ordinera sträng vila och INGEN lek i 2 veckor. Hahahaha. Jag ser framför mig en ganska jobbig period. Ja ja. Hoppas på att det var en sträckning eller något och att det går över snart. 






Lite dog parkour med Blanket imorse!






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback