...

Alltså vad jag är less på detta löp redan nu... Blanca vaknade nu runt 4 på morgonen och behövde ut. Hon var dålig i magen så Tyra låg kvar i sängen medan jag släppte ut Blanca. 

När jag kommer tillbaka har Tyra kissat precis vid dörren. Blir tokig på att hon inte kan hålla sig torr under den här perioden! Fy vad jobbigt det är...

Hon kan inte alls hålla sig som innan, då jag kunde lämna henne ensam fem/sex timmar utan att någon olycka hänt. Men jag har ju läst att det kan bli såhär under löp och jag får helt enkelt vänta ut det och vara extra noga med att ta ut henne direkt hon vaknar och så. Lite som förut innan hon var rumsren. Men det är faktiskt rätt jobbigt att torka kiss en morgon klockan fyra när man ska upp klockan sex och jobba. 








Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback