Fin kväll!

Ååååh rackarns bananer vilken bra kväll jag och Tyra har haft. Eftersom att hon var ensam hemma i fem timmar så kände jag att det var dags att hitta på något. Så vi tog på kläder och gick ut. Hade med mig lite godis och den ursprungliga tanken var typ en vanlig promenad med lite godissök. Blev något heeelt annat och superkul istället!
 
Är ju med i gruppen "Dogparkour Sweden" så vi körde lite dp. Utmaningarna jag gav henne ikväll fixade hon galant och utan någon slags rädsla för vare sig lekplatsgrejsimojser eller däck. Sedan gick hon lös, kastade pinne, sökte godis, sprang i cirklar, jag jagade henne, brottades, lekte och var allmänt knäppa. Älskade lilla hund, vilket otroligt samarbete vi har.
 
Dessutom hade vi två PERFEKTA hundmöten på vägen hem! Ena hunden gick hon förbi utan att knappt ägna den en blick och den andra hunden gjorde utfall mot oss ca tre meter ifrån oss. Tyra förflyttade sig sidledes i kopplet men efter ett enkelt "hey" så gick hon förbi utan konstigheter!
 
 
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback