Lördag

Denna lördag började med att jag och Blanca gick till Runbyspåret för att möta Elin och hennes Cezar. Gick jättebra och var riktigt härligt att se honom dra igång Blanca så att hon fick springa lite. 

Efter det så lämnade jag Blanca hemma och tog med Tyra, mötte Pau och Vega och åkte till arken zoo. Köpte hundmat, apportblock och en spårlina i gummi. 
Spårlinan tänkte jag använda nu medan hon löper och hon springer runt i skogen. Är livrädd att en lös hane ska komma från ingenstans... Haha. Så känns bättre att ha henne i lina så att jag kan dra henne till mig om en annan hund kommer. 

Ska även ta fram lydnadsboken och börja klicka in apporten. Passar på nu medan hon ändå inte får röra sig så mycket på grund av tassen. Hon har i alla fall inte haltat sen i onsdags. 

















Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback