Måndag

Åh, skrev ett långt inlägg imorse som försvann. Surt. 
Nu ligger Tyra och Blanca i sin bädd tillsammans och sover, som vanligt, alltid tillsammans. 
Tyra har haltat idag igen trots att hon inte gjort det sedan torsdagen förra veckan. Hon har i alla fall fått ta det extremt lugnt och jag är galet imponerad över hur bra hon klarar att bara vara inomhus och inte få leka. 

De första två-tre dagarna var väldigt jobbiga för henne. Hon som är van att få fysiska och psykiska utmaningar varje dag har nu inte fått någonting alls på flera dagar. Hon har vant sig nu och sover mest hela dagarna förutom när det vankas mat eller att gå ut. 
Hoppas att hältan går över så fort som möjligt nu. 

Nu ska jag sova. Upp tidigt och jobba imorgon. 


Tänk att lilla bebistyra snart blir nio månader! På bilden här var hon alldeles nykläckt. Typ några dagar gammal :-)





Jessica
02 February, kl. 15:15 | Blogg; http://fitnesstjejen.webblogg.se

Har du slutat med din styrketräning och goda kost? :)

Svar: Tyvärr blev det så. Jag skadade mig så mycket under hela perioden att jag inte kunde fortsätta utan att känna smärta. Dessutom hade jag lite svårt att hitta någon balans. Antingen ville jag träna alla dagar i veckan, stenhårt, eller ingenting. Sedan skaffade jag ju hund och hundvalp så det har tagit all min fritid. Men i framtiden skulle jag vilja börja träna igen. Jag saknar det otroligt mycket ibland när jag tänker på det.
Johanna Larsson

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback