Morgonstund har hund i mun.

På väg till jobbet nu. Var uppe tidigt imorse men känner mig däremot inte speciellt utvilad. Får ta igen det ikväll. Måste åka klockan 7 från Väsby imorgon så jag vill få åtminstone 7.5 timmars sömn. 

Imorse var jag ute på morgonprommis med Tyra. Gick till Pauline för att säga hej då. Hon åker nämligen till Thailand idag och blir borta i två veckor! Sååå himla skönt att få lite värme!
Jag ich hundarna ska bo i hennes lägenhet medan hon är borta så att vi får komma ifrån hemmet lite, där vi är inneboende. 
Vi stod på Paus innergård. Kastade lite boll och Tyra sprang runt. På hemvägen gick hon okopplad och hade mer fokus på fotgåendet än någonsin. Var bara en gång då hon kom en meter framför mig och då sade jag bara 'hey' och då kom hon tillbaka till fot på en gång. 
Min fina tjej! 
Sedan lämnade jag henne och tog ut Blanca i 20 minuter. Var lite orolig över blomkrukan men den var orörd när vi kom tillbaka och Tyra sov på soffan. Haha. Tur för henne!









Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback