Nattgäst

Tyra blev utbytt igårkväll.  Micke tog henne över natten och jag tog hans Bismarck! Tanken är att jag ska börja ställa ut Bismarck så småningom och därmed vill jag lära känna honom bättre. Sedan är det bra för Tyra att vara ifrån Blanca då och då, eftersom att hon är så beroende av henne. 

Ikväll efter jobbet ska jag lämna bort Blanca till Linda och Robin som hade henne sist. Jag ska nämligen till Falun med Tyra och hälsa på Felicia. Hon har ju katt så Blanca ska inte följa med. Haha. Tyra har funkat bra med de två-tre katter hon träffat men jag tänkte ta med en munkorg för säkerhets skull till introduktionen ifall Tyra skulle få för sig att jag missat att ge henne frukost eller nåt ;-)

Snart kommer Micke med Tyra. Har faktiskt saknat henne inatt. Mattes lilla!








Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback