Stora tjejen!

Vaknade 06.30 imorse av att Tyra låg och snurrade runt i soffan där vi sov inatt. De tre senaste dagarna har jag varit helt säker på att hon ska börja löpa snart och visst var det så. 

Tog ut henne tidigare för att jag tänkte att hon var kissnödig, och när vi kommer in så ser jag en liten blodfläck på filten hon sovit på! Mammas lilla! Hon har blivit stor nu! Så svårt att förstå... Hon blir 9 månader om fyra dagar och har nu sitt första löp. 

Hittills är hon inte alls märkbart påverkad. Det enda är att hon tvättar sig mer och kissar mycket oftare. Hon har kissat inomhus två-tre gånger på tre dagar. Läst att de kissar väldigt ofta under löp så jag får vara extra noga med att ta ut henne. Hon har ju varit rumsren sedan 5 månaders ålder ungefär så det här känns ju lite småjobbigt. Men det hör väl till antar jag. 

Fick dock lite panik när jag såg blodet. Det var ju tur att det var på filten och inte i soffan! Har en tiktrosa hos Pauline som jag ska hämta idag, men tills vidare får hon se ut såhär... Haha. 








Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback