Agility och lydnad.

Mina tjejer sov borta hos Mona inatt då dagmattens ena hund fått kennelhosta. Stackaren. 

När jag hämtade dem imorse blev de sååå glada! Vad jag har längtat. Tänk vad man saknar sina hundar efter bara några timmar. 

Idag ska jag dra med Nicole och hennes staffa Pepsi till BHK och träna agility och lydnad. Blir mest fokus på lek och hinder. Tror att Tyra behöver leka mer på banan istället för att 'klara' hindren.
Hon kan banan om man sätter ihop hinderna till en raksträcka, men hon är så liten ännu att leken är viktigast. 








Stina
01 January, kl. 17:23 | Blogg;

Hej! Så himla fina hundar! Jag undrar detta: hur kommer det sig att du skaffade två? Hur länge har du haft den äldsta? Är det svårt att ha två hundar?

Svar: Hej och tack!
Jag hade Blanca först och insåg att dels behöver hon någon som kan 'dra igång' henne lite och sen så tycker jag att två är optimalt!
Har haft Blanca sedan juni.

Det är inte svårare än man gör det till. Det blir ju såklart dubbelt så dyrt och jobbigt ibland. Men allt som oftast går det jättebra och jag är SÅ glad att Tyra får växa upp med Blanca.
Johanna Larsson

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback