Arken och ensamträning.

Hade en alldeles fantastisk förmiddag. Tog med Tyra och mötte Nicole och Pepsi och sedan gick vi till åkern. Solen sken och det var inte så kallt. Tyra och Pepsi leker så himla bra tillsammans och det blev många knäppa foton med systemkameran. Dessvärre kan jag inte ladda upp dem ännu då jag inte har någon dator. 

När vi kom hem lämnade jag Tyra hemma och tog med Blanca till Arken Zoo. Skönt att få lite ensamtid med henne. 
Egentligen skulle vi ju köpa skor åt henne men de såg så konstigt ut att vi skippade det. Istället köpte jag en varmt vintertäcke som sitter jättebra och då slipper hon köldkramper då täcket värmer hela kroppen, även ned till ben och tassar. 
Hennes förra täcke var alldeles för stort och var hemskt fult. Haha. Så hon har varit utan tills nu. Skönt att få det gjort i alla fall. 

När vi kom hem så låg Tyra och vilade i bädden. Kollade på mobilen då jag filmat henne och hon gick runt lite i rummet men har varken skällt, gnällt eller ylat. Helt klart godkänt! Var ändå borta en timme och en kvart vilket är mer än hon någonsin varit helt ensam förut. 








Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback